תינוק בן חצי שנה התנהגות מוזרה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן הבן שלי בן חצי שנה יונק הנקה מלאה לפני שבועיים התחלנו עם המוצקים-ירקות, לא שותה מים לפני 3 ימים בזמן ההנקה השמיע קול מוזר מהפה כמו חירחור כאילו משהו מפריע לו היום למשל לקראת סוף ההנקה שפשף את עיניו והתנתק מהפיטמה, , לא נרדם מה זה יכול להיות?האם מדאיג? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירה האם הוא ממשיך להתנהג באופן חריג ( על פי ראות עינך ?) על פניו , זה לא ניראה לי התנהגות בעיתית .( אלה אם כן אני לא מצליחה להבין את התיאור שלך .. ) תעדכני אותי בבקשה . נירית