פטמות סיליקון להנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם יש נזק בהנקה דרך פטמות הסיליקון. עד עתה (10 ימים), הוא יונק נהדר, ללא פליטות, ואוכל יפה וכל 3-4 שעות. האם ניתן להמשיך בהנקה ע"י פטמות הסיליקון, או שזה לטווח ארוך גורם נזק. ההנקה בצורה טבעית קצת בעייתית, עקב מבנה הפיטמה. תודה.
היי בתיה, פיטמות סיליקון עלולות להפחית את כמות החלב. רצוי לשקול את התינוק לוודא שהוא אכן מקבל מספיק חלב. לפעמים צריכים לשאוב בנוסף כדי להשלים את החסר. אבל את זה תדעי על ידי שקילות. יש עוד חסרונות. גם סטריליות, יותר חיידקים, פחות נוח. רצוי להפגש עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC כדי שהיא תעזור לך לחבר את התינוק בצורה נכונה. אין כמעט תינוק שלא מתחבר - וצורת הפיטמה בדרך כלל לא מפריעה - אלא כמובן אם נתנו לו פיטמות מלאכותיות כלשהן מאז הלידה שמאפשר לו "לנסות" צורה שהיא בכלל לא קרובה למה שיש לך. בברכה אלן