הפסקה בהנקה למשך יומיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ברצוני לדעת האם אני יכולה להמשיך להניק את ילדי לאחר שלא הנקתי אותו במשך יומיים שלמים וביומיים אלה הוא אכל תחליף חלב? תודה
היי דקלה, אי אפשר לנבא מראש. תנסי ותראי. יש תינוקות שיסכימו ויש תינוקות שיסרבו. לא בגלל האוכל אלא בגלל הנטישה. תלוי באיזה גיל ואופי. רצוי לשקול את ההשלכות של עזיבת תינוק ליומיים ולדאוג פחות למה יתנו לו לאכול. כמובן זה אם יש ברירה וזה לא עניין בלתי נמנע כמו ניתוח (חס וחלילה) או משהו אחר. בברכה אלן