הנקה וברזל זקוקה לעזרה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקות דם שעשיתי נמצא שאני חייבת לקבל טיפול בכורי ברזל עקב אנמיה . יש לי תינוק בן 3 חד' שאותו אני מניקה באופן מלא. כבר בימים הראשונים ללקיחת הכדורים הרגשתי שבני סובל וחסר מנוחה מאוד . לאחר שהפסקתי לקחת הרגשתי הקלה מיידית. מה אי יכולה לעשות??????? יש לי המון תופעות קשות מחוסר הברזל בגוף ואני לא רוצה הפסיק להניק אותו..... האם מישהי יודעת על ברזל שלא יגרום תופעות לבני ? אודה לתשובה עמית
היי עמית, כדאי תמיד להתיעץ עם הרופא לשנות לך את התוספת. אפשר גם להתיעץ עם תזונאי כדי לדעת איזה מאכלים מכילים הכי הרבה ברזל ואולי תצליחי להשלים בצורה כזאת את החסר. יש גם הומיאופטים, נטורופטים שיכולים להמליץ לך אולי על אלטרנטיבות. בברכה אלן