הנקה ולקיחת גלולות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , ילדתי לפני 7 חודשים , אני מניקה ונותנת לילדה תוספות של מרק ופירות , כלומר כרגע ההנקה לא מלאה , לקחתי גלולות גנרה במשך חודש ואח"כ הבנתי שהדבר פוגע בייצור החלב ,אז הפסקתי ועכשיו אני רוצה להמשיך עם גלולות הנקה. 1). איזה גלולות כדאי לקחת - פמולן או סרזט ? 2) מתי להתחיל ליטול את הגלולה הראשונה , האם מהיום הראשון של המחזור (בעוד כמה ימים ) או כבר עכשיו ? 3) האם שותים את גלולות ההנקה רצוף , ללא הפסקה כלל ?
היי מיטל, אלו שאלות שכדאי לך לשאול את הרופא נשים המטפל. סרזט וגם פמולן מתאימות לרוב להנקה. בברכה אלן