הנקה וקבלת וסת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת כמה זמן אחרי הלידה אמורים לקבל וסת אם אני מניקה מלא? כמו כן, אם עדיין לא קיבלתי וסת, האם זה אומר שבטוח אינני יכולה להיכנס להריון? אני כחצי שנה אחרי לידה....
שלום רב, זה שעדיין לא קיבלת לא אומר שאת לא יכולה להכנס להריון. ביוץ בא לפני הוסט, לכן, ברגע שהביוץ חוזר (וזה את לא יודעת) אז את יכולה לקלוט הריון. לכן יש תמיד לדאוג למנוע את זה אם אכן את לא מעונינץ להכנס להריון. יש נשים שמקבלות ווסת חודשיים אחרי הלידה ויש כאלה שמקבלות רק מספר חודשים אחרי שהפסיקו בכלל להיניק. בברכה אלן
אני כ-3 חודשים אחרי הלידה, הדימום הפסיק לפני שבועיים, ועכשיו אני שוב מדממת בקצב מהיר, אני לא בטוחה שזה מחזור. האם יכול להיות שזה פצע או משהו אחר
אני כ-3 חודשים אחרי הלידה, הדימום הפסיק לפני שבועיים, ועכשיו אני שוב מדממת בקצב מהיר, אני לא בטוחה שזה מחזור. האם יכול להיות שזה פצע או משהו אחר
אני כ-3 חודשים אחרי הלידה, הדימום הפסיק לפני שבועיים, ועכשיו אני שוב מדממת בקצב מהיר, אני לא בטוחה שזה מחזור. האם יכול להיות שזה פצע או משהו אחר