בקשת המלצה למשאבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איזה משאבה הכי מומלצת? ידנית? חשמלית? של איזה חברה? בבקשה עיזרו לי אינני יודעת מה לקנות!
מדלה חשמלית (הצהובה הקטנה) מאוד מומלצת אפשר לקנות אותה בבית מרקחת של קופ"ח כללית עם כרטיס "כללית מושלם" בהנחה משמעותית. בהצלחה...איריס
היי ש, יש כמה משאבות מומלצות. זה מאוד אישי. יש שמסתדרות יופי עם ה"מיני-אלקטריק " של מדלה, ויש משאבה חדשה היום - כמעט אותו מחיר - שהוא הרבה יותר שקטה ויעילה. ב-מ.מ.ש. ניתן לנסות את כולם לפני הרכישה בעד תרומה לעמותה של 50 ש"ח. ראי את הפרטים באתר של מ.מ.ש.-מרכז מפשחתי שכונתי - www.mamash.org.il המחירים שם גם יותר זולים ממקומות אחרים (חוץ ההסדר הזה של כללית מושלם. בברכה אלן