נואשת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, בתי בת חודש וחצי ואני מניקה אותה . היא עלתה יפה במשקל אך לצערי היא אינה רגועה כלל ואינה ישנה במשך היום שינה רצופה (לפחות שעתיים ברציפות ) האם זה מעיד שהחלב שלי אינו משביע אותה ? היא מגלה תמיד סימני רעב . גם לאחר שסיימה לאכול. אני מניקה , היא נרדמת ושוב מתעוררת וכך חוזר חלילה. עצתך חשובה לי !
בגיל הזה תינוקות סובלים מקוליק-כאבי בטן עקב התפתחות של המעיים יכול להיות שזו הסיבה לאי שקט,אם היא עלתה יפה במשקל זה סימן טוב, תמשיכי להניק לפי דרישה ולא לאט זה יעבור, עוד דבר חשוב-בגיל 6 שב' יש קפיצת גדילה והתינוק דורש יניקות לעיתים תכופות יותר עד לאיזון בין דרישתו ליצור החלב לכן אל תתיאשי ותמשיכי בהצלחה.