הנקת פג
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך נירית נולד לי פג בן 34 שבועות הוא היה בבית החולים במשך שלושה חודשיים השתחררנו היום והאחיות בבית החולים אמרו לי שלא ניתן להניק וכי אני צריכה להמשיך לשאוב האם זה נכון ומה את מיעצת לי בעניין זה. נ.ב לטענת האחיות שפגים אין ביכולתם לינוק מהשד אם הדבר נכון. תודה לך מראש
ניתן להניק פגים, אני מכירה מספר אמהות שהצליחו הבעיה זה שבגיל כזה בד"כ יש בילבול פטמות והמציצה מהשד ומבקבוק היא שונה לכן לדעתי כדאי שתעזרי ביועצת הנקה מוסמכת. בהצלחה...