שחייה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שתי שאלות לי אלייך 1. האם לאשה מיניקה מותר לשחות בבריכה ולעשות ספורט ? 2. כיצד אדע אם החלב שלי דליל ואולי לא יעיל (צבעו שקוף ולא ממש לבן )?
יש לי תינוקת בת עשרה חודשים, שאוכלת כבר אוכל מוצק, בנוסף להנקה. היא עדיין יונקת הרבה בלילה, ובתקופה האחרונה ההתעוררויות תכופות יותר ויותר, ורק הנקה מרגיעה אותה והיא ממשיכה לישון. היא לא מוצצת מוצץ- היא לא מוכנה, ובלילה היא לא מוכנה לקבל בקבוק. מה לעשות כדי לישון קצת יותר, זה בלתי אפשרי כבר??