נטילת אנטיביטקה מוקסיפן בזמן ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי דלקת בשד הימני ואני מניקה. הרופא המליץ לי על אנטיביוטיקה מוקסיפן כדי להחלים וטען שזה לא פוגע בהנקה. אני לא מעוניינת להפסיק להניק. האם זה רצוי/מסוכן ליטול אנטיביוטיקה בזמן ההנקה? תודה לימור
שלום במצב של דלקת חשוב מאוד להמשיך להניק הדלקת נגרמת כתוצאה מחלב ש"נכלא" בשד ולא יצא החוצה. על מנת לעודד החלמה מהירה חשוב להזרים חלב בשד ומכאן שההמלצה היא להמשיך להניק ואף להרבות בהנקות בימים של הדלקת שימוש באנטיביוטיקה במצב של דלקת הינו הכרחי ולכן חשוב להמשיך להניק בזמן נטילת התרופה מוקסיפן הינה תרופה המותרת בהנקה . תרגישי טוב . נירית