פטמות כואבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני חודש וחצי אחרי לידה, מיניקה הנקה מחאה. לפני יומיים החלו כאבים עזים בפטמה של השד השמאלי ומסביב לפטמה. לכאורה הפטמה לא נראית סדוקה ואני לא מבינה ממה נובעים הכאבים. בזמן ההנקה הכאבים כ"כ עזים שאני כמעט ולא יכולה להניק, גם בין ההנקות יש כאבים. אני משתמשת במשחת תראומיל וכן ברפאל אך אין הקלה. אודה לך ל עצה שתקל עלי.
שלום לי ברוב הפעמים כאבים בפטמות נובעים מתפיסה /חיבור לא נכון של התינוק אל השד הדרכה נכונה יכולה לשפר פלאים את רמת הכאב ואת הקושי שאת חווה סביב ההנקה לכן מומלץ להיפגש עם יועצת הנקה על מנת לקבל כלים לשיפור המצב . תרגישי טוב נירית