שאלה נוספת בעניין חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתן אחרי 24 שעות שהחלב אם השאוב היה במקרר לשים אותו בצדנית שישמור על הטמפ' שלו?
נירית, מדוע טרם ענית?
שלום הדסי חלב שהיה במקרר והופשר ( משמע הוצא החוצה גם לצידנית עם קרחום) כדאי להשתמש בו עד 5 שעות בכל מקרה מומלץ לטעומו לפני ,על מנת לשלול אפשרות שהחלב החמיץ . אם לחלב יש "טעם של סבון" זה טעם קלאסי של חלב ששינה את טעמו וריחו לאחר קירור, אבל הוא בהחלט טוב לשתיה ואיננו מקולקל. לחלב מקולקל יש טעם חמוץ. סליחה על העיכוב במתן התשובה נירית