כאב לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 8 חודשים לפני כשבוע הפסיקה לינוק מאחר וכמות החלב שלי פחתה והיא ממש התרגזה שהגשתי לה את השד והעדיפה בקבוק עם תמ"ל כעת כעבור שבוע השד החל לכאוב לי ללא גודש, שאני לוחצת יוצא עדיין מעט חלב, רציתי לשאול ממה נובע הכאב? ומה אני יכולה לעשות תודה מראש.
שלום ליהי איזה סוג של כאב את חווה האם הוא קבוע או שמופיע רק בקרבת זמני ההאכלה , האם יש גושים או גבשושית בשד ?האם הוא חם ? תעדכני אותי בבקשה . נירית
הכאב הוא כשנוגעים בשד ואכן יש בשד גבשושיות אך הוא אינו חם. תודה ליהי