מה ההמלצה לגבי הנקה (שד אחד או שניים)
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמו כולם גם אנחנו נסחפנו לקרוא תיאוריות רבות בעניין ההנקה אלא שאתמול נתקלתי בפרק (בספר הלוחשת לתינוקות) ששם ממליצה המחברה להניק משד אחד בכל הנקה ולא להחליף...מה דעתכן/ם?
לא תיאוריה אלא המלצה מאוד מאוד חשובה :להציע בכל הנקה שני צדדים לאחר שסיים/התנתנק מצד ראשון.הצעה של אחד בלבד יכול לגרום להתמעטות באספקת החלב,זה כמו לתת לתינוק לאכול חצי ממה שהוא זקוק לו,שימוש בצד אחד מתאים לאמהות עם בעיה בריבוי החלב וגם לא לאורך זמן... הייתי נזהרת מאוד מהצעותיה של מחברת הספר לגבי נהיול הנקה,יש הרבה דברים שהם פשוט הפוכים ומנוגדים.