הנקה ומחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב יש לי שאלה - בתי בת 8 חודשים. אני עדיין מניקה אותה, למרות שתדירות ההנקה לא גבוהה - כארבע פעמים, ביום ועדיין לא קבלתי מחזור. האם זה נורמלי ומתי אפשר לצפות שהמחזור ישוב. תודה מראש
שלום מירית זה אכן נורמאלי . קבלת המחזור החודשי אינדיווידואלית ומשתנה מאישה לאישה כול עוד את מניקה קשה לחזות מתי המחזור יתחדש במתכונתו הרגילה מאחר ו יש נשים שמקבלות מחזור כל חודש כאשר הן מניקות הנקה מלאה ויש נשים שלא מקבלות מחזור גם בהנקה חלקית וחודשים רבים אחרי הלידה. חג שמח נירית