מחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נירית שלום, ילדתי לפני 4 חודשים. אני מניקה הנקה מלאה. טרם קיבלתי מחזור. האם זה בסדר? האם יתכן שאם אמשיך שנה בהנקה מלאה לא אקבל שנה מחזור חודשי? יש מקרים כאלו? תודה
שלום לך . זה בסדר שעדין לא קיבלת מחזור . מאחר וקבלת המחזור החודשי היא אינדיוידואלית ומשתנה מאישה לאישה יש נשים שמקבלות מחזור כל חודש כאשר הן מניקות הנקה מלאה ויש נשים שלא מקבלות מחזור גם בהנקה חלקית וחודשים רבים אחרי הלידה. זה תלוי מערכת ההורמונאלית שלך, בתכיפות ההנקות ובפרמטרים אחרים .ואפשר ויהיה מצב שבו לא תקבלי מחזור במשך שנה שלמה ואפילו יותר בהצלחה נירית