הנקה-כמה שהתינוקת רוצה????
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נירית בתי בת 7 חודשים ואני מניקה אותה הנקה מלאה, למעט מרק ופירות ואני מאושרת מזה מאוד. בטיפת חלב אמרו לי שהנקה זה לפי בקשת התינוק, כלומר כשהוא רוצה לתת לו. שאלתי היא האם גם בגיל 7 חודשים זה תקף והאם לדעתך בגיל 7 חודשים זה נורמלי לקום עדיין בלילה פעם אחת לאכול. אני לא מעוניינת בתוספות למיניהן. תודה מראש!
שלום יעלי זה אכן נורמאלי .הרבה מאוד תינוקות ( גם בגיל מבוגר יותר ) קמים מספר פעמים בלילה על מנת לינוק. נירית