חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
א. אני שואבת ושאבתי בעבר לילדי הגדולים, והחלב נשמר מעולה כל עוד הוא קר, להחזיר למקרר לא נראה לי שיש בעיה, אני עושה זאת והוא שותה מצוין. ב. תשאלי את ללהצ'ה לגבי הזמן שזה מחזיק במקרר, נראה לי שלפחות 3 ימים. ג. לגבי הקפאה- אני מקפיאה בתוך 2 שקיות ניילון פשוטות(איכותיות - כי אחרת זה יכול להיקרע, ו-2 גם כן מנסיוני שבאחת היה חור והכל נשפך), יש גם שקיות מיוחדות להקפאת חלב-אם, בטח תמצאי בחנויות למוצרי תינוקות. יש לי חברה שמקפיאה בכוס חד-פעמית עטופה בשקית ניילון.
שלום מירי כמה תיקונים חלב שאוב ניתן לשמור במקרר עד 5 ימים . מומלץ לא להחזיר חלב שאוב למקרר לאחר שזה שהה זמן מה מחוצה לו . בהצלחה נירית