הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני מניקה 8 שבועות ורוצה להפסיק,איך מפסיקים להניק ומעבירים את התינוקת לתחלף חלב אם? מה עושים עם החלב שבשדים? על תשובתך אודה אורלי
שלום אורלי גמילה טובה הינה גמילה הדרגתית ומכאן שכדאי להתחיל לגמול בהדרגה . התהליך ההדרגתי יקל עליך ועליה גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית . התחילי בדילוג על הנקה אחת ביום כאשר במקומה את נותת בקבוק . אם את סובלת מגודש בשדיים בשל דילוג על הנקה ,הוציאי מעט חלב עד הקלה. אחרי כמה ימים הגוף יסתגל למצב החדש ותוכלי להוריד הנקה נוספת . כדאי לך להשתתף במפגש מספר 4 של ליגת לה לצ'ה באזור מגורים שלך הנקרא "תזונה וגמילה" שם תוכלי ללמוד מנשים אחרות שעברו או עוברות את התהליך וזה עוזר מאוד . בהצלחה נירית