תרופת סטרואידים בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב תאונת דרכים - פריצת דיסק בגב תחתון , בצקת והטיפול הוא ע"י הזרקה לווריד של דקסאקורט פורטה במינון של 20 מ"ג ,8 שעות יום ראשון, 8 שעות יום שני ו-10 מ"ג ביום השלישי. האם אפשר במהלך ימים אלה להניק? האם ניתן להניק בתום הטיפול? אשמח אם תענו במהרה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ראשית החלמה מהירה . כדאי שתפני ישרות למרכזים טרטולוגיים - לקבלת מידע על תרופות והשפעתן על ההנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בלינסון, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) תרגישי טוב נירית