]פטמה פצועה וכואבת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה כבר חודש, ויש לי בעיות עם שד ימין, הקטנה פצעה לי אותו (פצע פתוח) ולכן אני מניקה עםפיטמת סיליקון עליו- אבל זה מאוד כואב עדיין ולא נותן לו להחלים! לא יודעת כבר מה לעשות, האם אפשר לשאוב מהשד הפצוע ולתת בבקבוק ומהשד השני להמשיך להניק כרגיל??? כבר חשבתי להפסיק להניק כי זה ממש כואב ויש לי גם גודש בשד הזה.... helllllllp!!!!!!!!!!!!
שלום איילת לצערי אם קיים פצע הנובע מחיבור לא נכון, שימוש בפטמת סיליקון אינה הפיתרון המתאים והיא לא תקל לך על הכאב . על מנת לשפר את המצב את זקוקה לשיפור האחיזה וזה מומלץ לעשות בליווי יועצת הנקה . עד אז ניתן לשאוב מהצד הפצוע ולהניק מהשני (את החלב את יכולה לתת לתינוק .) הזדרזי לפנות לייעוץ מקצועי . בהצלחה נירית