שימוש ב-Tegretol
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת Tegretol CR 400פעמיים ביום. האם אני יכולה להניק או שרצוי להימנע מכך? תודה מראש על ההתייחסות, שלום.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ויקה מתוך אתר אינפומד :נמצא כי התרופה עוברת לחלב אם, אך במינונים רגילים לא סביר שתהיינה לה השפעות שליליות על התינוק. בכל מקרה ואחר ואניני רופאה או רוקחת ממולץ לפנות למרכזים טרטולוגיים - לקבלת מידע על תרופות והשפעתן על ההנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בלינסון, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) בהצלחה נירית