גלולות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לתנוק בן 6 חודשים ,עד כה הנקה הלכה בקלות השבוע התחלתי להשתמש בגלולות סרזט בהמלצת הרופא ומאז אני מרגישה ירידה בכמות החלב.האם זה הגיוני והאם יש לך עצה לשפור המצב..
שלום שלומית נשים רבות מדווחות על ירידה בתפוקת החלב כשהן מתחילות לקחת גלולות למניעת הריון ( בייחוד סרזט ) לשמחתנו הירידה הינה ירידה זמנית , חשוב שבימים הקרובים תרבי בהנקות או לחלופין בשאיבות ותוך מספר ימים סיבר להניח שתחושי שכמות החלב חזרה למתכונתה הקבועה . מעבר לזה חשוב שתזכרי שיש גם מקרי קצה שבהן הספקת החלב לא חוזרת לתפוקתה מלאה ואז יש לשקול אמצעי הגנה חלופיים . בהצלחה נירית