בעיה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' אחותי ילדה לפני שבועים ביום הראשון שהתחילה להניק צבע החלב כמו צבע התותינה עד עכשיו . הפסיקה להניק ונתנה לתינוק חלב בבקבוק והמשיכה לשאוב את החלב ולזרוק . היא מעוניינת להניק . מה הבעיה הזו ? אפשר להניק את התינוק או לא ? והפתרון לבעיה ? ותודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אריג' שלום אני לא ממש מצליחה להבין מה היה צבע החלב , האם הוא חום ? האם הוא אדום ? האם יש סימנים של דם בחלב ? האם הפטמות שלה פצועות ? מדוע התחילה לשאוב מלכתחילה ? משהו המליץ בפניה לזרוק את החלב ( האם זו הנחיה רפואית )? תעדכנו אותי בבקשה . נירית