חזרה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 3 חוד' ויונקת בלבד ,בעוד כחודש אני צריכה לחזור לעבודה,אני חוששת שלא תסכים לקחת בקבוק (לרות שאשים לה חלב שאוב) האם יש בקבוקים המומלצים יותר לתינוקות יונקים במיחוד במעבר הראשוני משד לבקבוק?
שלום קרן . מאחר ולכל תינוק יש העדפה משלו ,גם כאשר מתחילים לתת בקבוקים צריך לפעול על פי המתכונת של ניסוי ותהייה , כדאי לנסות להתחיל עם בקבוקים עם פיטמה רחבה שלא קורסת בפה ( כמו אוונט או mam) אם זה לא מצליח לנסות עם פטמות אחרות . בהצלחה נירית