הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי,אני מניקה 6 שבועות ורוצה לדעת איך מפסיקים הנקה ועוברים לסימילק?הבת שלי מקבלת לפעמים חלב שאוב בבקבוק תןדה
שלום מילי . הכי כדאי לעשות את המעבר בהדרגה וזה על מנת לאפשר לגוף שלך להסתגל ביתר קלות להפסקת ההנקה .התחילי להמעיט באופן הדרגתי את ההנקות ובמקומם החלי לתת תחליף .בכל כמה ימים הפסיקי להניק הנקה אחת . אם את מרגישה גודש בשדיים בשל דילוג על הנקה הוציא ידנית מעט חלב עד הקלה תוך כמה ימים הגוף שלך ייצר פחות חלב ואז תוכלי באותה המתכונת לדלג על עוד הנקה . אחרי בערך שבוע , שבוע וחצי תוכלי להפסיק באופן מוחלט להניק . אם את רוצה לשמור על שאיבה פעם או פעמיים ביום החליפי הנקה בשאיבה והקפידי לשאוב כל יום בשעה קבועה על מנת שהגוף ידע לייצר חלב בשעות הללו לשם השאיבה . בהצלחה נירית