בהמשך להקפאת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נירית . בהמשך לתשובתך אפשר לאחסן חלב בכל צנצנת זכוכית? ובאיזה בקבוקים , האם אפשר בבקבוק מינרלים קטן ? או בבקבוקי תינוקות? לגבי החומר שמופרש מהבקבוקים ( הפרשה האחרונה ) אין בעיה עם זה בהקפאה? תודה !
שלום רני ניתן להשתמש בכל צנצנת זכוכית לאחר שזו עברה סטריליזציה .מאחר ומומלץ לאחסן במנות קטנות נמצא שהכי נח להשתמש בצנצנות גרבר קטנות לאחסון החלב . לא מומלץ לאחסן חלב בבקבוקי מים מינראלים קטנים . ניתן לאחסן בבקבוקי חלב ( כאלה שאנחנו משתמשים על מנת לתת לתינוק חלב .) למיטב ידעתי אין בעיה עם החומר שמופרש מהבקבוק זמן הקפאה . בהצלחה נירית