הפשרת חלב קפוא
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נירית שלום התינוק שלי בן 3.5 חודשים ואני חזרתי לעבודה (לא עובדת בכל יום) אני שואבת בעבודה, מאחסנת במקרר, מעבירה הביתה בצידנית ומקפיאה. אני מעבירה את החלב מהמקפיא למקרר ערב לפני שאני הולכת לעבודה, בבוקר מעבירה לבקבוקים ומביאה את הבקבוקים לסבתא. מה שנותר לה זה רק לחמם בכלי מים פושרים. לפעמים כשהחלב עדיין קפוא אני מפשירה אותו מעט בקערת מים קרים כדי שאוכל להכניסו לבקבוק. יש לציין שכשאני מכניסה את החלב לבקבוק הוא עדיין מעט קפוא. (הוא נשבר לחתיכות) האם אני פועלת נכון?????? אני חוששת שהחלב יחמיץ!!!! תודה על תשובתך איריס
שלום איריס את פועלת נכון ! בהצלחה נירית