פריחה בעוראצל התינוקת בעקבות הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוקת בת חודש היא יונקת ומקבלת בנוסף תחליף חלב לפני כשבוע בערך החלה פריחה באזור הפנים,בית החזה והגב המלווה בפצעונים קטנים ואדומים הפרוסים בצפיפות. בהתיעצות אם רופאת ילדים נאמר לי שבעקבות שינוי הורמנלי אצלי לאחר הלידה,והיות ואני מניקה לכן הפריחה מופיעה אצל התינוקת.ושללה את האפשרות שזה בעקבות תחליף החלב. האם קיימת אפשרות כזו ? ( בהתייעצויות נוספות לא מוכר הדבר ) ואם כן מה עליי לעשות ? ( אני בהתלבטות להמשך הנקה ) אשמח מאד לתשובה
שלום לימור אכן אצל תינוקות יונקים רבים יש תפרחת על הפנים שעוברת מעצמה אחרי מספר שבועות אין צורך לעשות שום דבר בנידון . ובייחוד לא להפסיק להניק בגלל זה . אם התייעצת עם הרופא ולא נמצא שזו אלרגיה או תופעה אחרת אז אין ממה לדאוג . בהצלחה נירית