אחסון חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, 1. היכן (לעזאזל - כי אני לא מוצאת בשום מקום) משיגים שקיות לא של פלייטקס (המיועדות לאחסון של יותר משבועיים) ? 2. במה אני יכולה להקפיא חלב ? - האם בבקבוקים רגילים (נשארו לי המון שאיני משתמשת) ? ומה עם צנצנות זכוכית ? 3. לגבי הבקבוקים - האם אין סיכון עם כל הרעש לאחרונה לגבי החומר הרעיל (איני זוכרת את שמו) - האם ההקפאה והפשרה לא יכולה להאיץ התהליך? רב תודות נועה
שלום נעה ניתן למצוא שקיות להקפאת חלב כמעט בכל חנות למוצרים לתינוקת וברשת הפרמים כמו כן ניתן למצוא את זה באינטרנט (באתר כמו בייבי מול לדוגמא) . מיכל זכוכית הוא המומלץ ביותר להקפאת חלב. אחריו - פלסטיק שקוף נוקשה ואחר כך שקיות. מאחר ולפעמים זה לא ממש נוח לאחסן במיכלים גדולים ניתן לאחסן בשקיות כי יתרונן בנוחותן. אז כמובן אם זה נח לך את יכולה לאחסן בבקבוקים שנשארו לך - לאחר שעשית להם סטריליזציה . בהצלחה נירית