תוספת מים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נירית שלום! ביתי בת 4 חודשים יונקת בלבד , שאלתי היא האם אני יכולה בימים החמים ובכלל לקראת הקיץ להתחיל לתת מים ? רופא ילדים אמר לי שעד גיל חצי שנה אין צורך אם היא יונקת האם להסתמך על כך ולא לתת ? תודה , רני
שלום רני הנחיות משרד הבריאות היא לא לתת מים עד גיל חצי שנה . תכולת המים בחלב היא מעל 90%, ובימים חמים אף יותר לכן הרבי להניק את תינוקתך , דרך החלב היא תקבל את כל כמות הנוזלים לה היא זקוקה . מים מתחילם לתת עם התחלת המוצקים . בהצלחה נירית