כמה נושאים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בני בן חודש וחצי. 1.אינו מוכן לינוק מהשד או כל מוצץ כלשהוא בינתיים אני שואבת לו את כל הארוחות... כיצד ניתן "לפתות" אותו לינוק מהשד? 2.ניתן ליטול תרופות נורופן בזמן ההנקה? 3.יש לי שד אחד שמנפיק רבע מכמות החלב לעומת השד השני יש אפשרות להגביר את תפוקת החלב בשד זה? תודה וחג שמח.
שלום חופית חשוב לנסות ולהבין מה היא הסיבה שבגינה שתינוקך לא מוכן להתחבר אל השד, לצערי לא ניתן לעשות זאת מעל גבי האינטרנט ולכן אם את מעוניינת לנסות ולהניק אותו באופן ישר מומלץ שתפגשי עם יועצת הנקה . בפגישה היא גם תמליץ בפניך על דרכים להגברת החלב בשד "הבעייתי" בהתאם לתדירות השאיבות ,דרך השאיבה והמשאבה שברשותך . ניתן לקחת נורפן בזמן הנקה . בהצלחה נירית