הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמא מניקה לבת שלושה חודשים. בעקבות כאבי בטן ואולטראסאונד הוחלט כי עלי לעבור CT בטן. הבנתי כי לא אוכל להניק למשך 48 שעות. שאלתי היא האם יש אפשרות להקטין את "רוע הגזרה" בדרך כלשהי ומה מהחומרים שאותם אני מקבלת לפני הCT (זריקה או חומר אותו אני שותה כשעתיים לפני) הם ה"בעייתים" בהנקה? תודה
שלום לך חשוב שתבררי מהם החומרים שאת מקבלת בזמן הבדיקה ועם המידע הזה תפני לפר' מרלוב בבית חולים בלינסון במרכז הטרטולוגי - הוא יוכל לתת לך תשובה מוסמכת : 03-9377474/3 תרגישי טוב נירית