א-סימטריה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי בעיה מולדת של א-סימטריה בין השדיים.אחד מאוד מאוד קטן (מידה A)ואחד מאוד מאוד גדולD) רציתי לדעת איך יודעים האם הצינורות שמפיקים את החלב פועלים בשניהם.עד כמה שאני יודעת הבעיה היא אסתטית בלבד ולא בעיה בתפקוד.
שלום ליעד אם הבעיה היא אסטטית בלבד , יתכן ותוכלי להניק משני השדיים ללא הבדל מיוחד. אך אם הא-סימטריה נבעה מחוסר בשלות של המערכת באחד מהשדיים יתכן ויהיה קושי להניק בשד זה ( חוסר בשלות ניתן לבדוק באמצעות בדיקת אולטרסאונד ) . בכל מקרה גודל השדיים אינו פרמטר לאיכות ההנקה . על מנת לדעת אם המערכת מתפקדת כמו שצריך יש להתחיל להניק ולראות כיצד הגוף מגיב . בהצלחה נירית