החזרת החלב להנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק בן שלושה חודשים, לא הנקתי עד עכשיו וכרגע אני רוצה להתחיל להניק. האם יש משהו שאני יכולה ליטול או לעשות כדי להעלות את כמות החלב בכדי שאוכל להניק
שלום טלי באופן תיאורטי ניתן לחזיר את אספקת החלב על ידי שאיבות מוגברות וגירוי של השד. על מנת לחזור להניק חשוב לבדוק אם יש מוכנות של התינוקת לינוק , מאחר והיא לא ינקה מעולם צריך ללמד אותה לעשות זאת וזה לא תמיד אפשרי . ( בגיל שכזה ) לכן מומלץ להתייעץ עם יועצת הנקה מוסמכת שתוכל לבנות לך תוכנית "עבודה " ולבדוק אם במקרה הספציפי שלכם הרעיון אפשרי בכלל . בהצלחה אני אשמח אם תוכלי לעדכן אותי באם הצלחתם . נירית