מרסילון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה. אני לוקחת מרסילון למניעת הריון , מכיון שאיני יכולה לקחת סרזט, וא"א להשיג פמולן. הבעיה היא שהתרופה מורידה את כמות החלב. במצב כזה, האם הנקה/ שאיבות מוגברות יעזרו לתגבר את החלב? אם לא, מה אפשר לעשות? בתודה, שוש
עד כמה שידוע לי את צריכה לבחור דחוף או מרסילון או ענקה!לא ברור לי למה הרופה שלך לא הסביר לך שהוא מייבש את החלב עד שהוא ניגמר כלל ודי מהר!!!יש המון דברים אחרים שתיכלי להשתמש בהם ולהמשיך לעניק,חבל.
שלום שוש מרסילון אכן גורם לירידה בתפוקת החלב במצב כזה כדאי לנסות להשתמש באמצעי מניעה אחרים ולשם כך להתייעץ עם רופא נשים המעודד הנקה בהצלחה נירית