שאיבה...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני יודעת שבהנקה אני יכולה לשרוף כ 500 קלוריות . רציתי לדעת אם זה אותו דבר גם כשאני רק שואבת ... ושאלה שניה - האם שאיבה תגרום לכמויות החלב שלי להצטמצם לאיטן?
שלום שאיבה יכולה לגרום לירידה בתפוקת החלב אם השאיבה היא לא בתדירות הנכונה ואינה מבוצעת על פי כללי השאיבה . על מנת לשמור על אספקת חלב טובה כדאי להשתמש במשאבה חשמלית חזקה, כי זו מרוקנות את השד באופן שהכי דומה למה שהתינוק עושה. השילוב המנצח הוא שילוב בן משאבה נוחה וטובה לבין שאיבות מרובות במשך היום . כמן כן זמן השאיבה עצמה הינו מרכיב חשוב בתהליך שמירת יצור החלב בהצלחה נירית