הרפס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן השנה ושלושה חלה בהרפס בחלל הפה (יתכן הפה והטלפיים). אני נידבקתי ממנו באיזור הפטמה בשני השדיים. רופא נתן לי משחה אנטיביוטית. הכאבים עזים, לצערי אין באפשרותי להניק כרגע, גם מהחשש להדביקו בשנית וגם בשל הכאבים העזים. לכל זאת נוסף הגודש. מה עושים?
שלום שרון לא מומלץ להניק כאשר יש הרפס בשד . עד שהפצע מחלים מומלץ לשאוב כל שלוש שעות ולצערי את החלב לא לתת לתינוק אלא לזרוק. אם את לא שואבת ואת סובלת מגודש כדאי שתנסי לטפל בקומפרסים של קרח שמניחים על השדיים ( אפשר להשתמש בטיטול רטוב שהוקפא ) הקרח עוזר להוריד את הנפיחות ומסייע לכאב וחוסר הנעימות. שימי את הקרח ל16 דקות לפחות ואז שחררי מעט חלב לשם הקלה בלבד . תרגישי טוב נירית