תקופת "יצור החלב "ע"י הגוף ..
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ד"ר .כמה זמן אחרי לידה פוסק" יצור " החלב ע"י גוף האישה ?מה שאומר שאין יותר חלב אם בגוף האישה ?(שנה ?שנתיים ?) בכבוד רב הבעל לעתיד
שלום לך אחרי הלידה וההנקה סביר להניח שחלב ימצא בשדיים במשך זמן רב . למעשה החלב לא מתייבש באופן מוחלט הוא פשוט לא זורם החוצה מפני שהגוף מפסיק לייצר ממנו בעקבות חוסר דרישה . כול עוד ואין גירוי של השד החלב לא " משפריץ החוצה אבל הוא נמצא שם . לידיעתך נירית