הריון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 28 ויש לי ילדה בת שנה כאשר אני מניקה אותה פעמיים עד שלוש ביממה (במיוחד בלילה). נקלטתי להריון ,(אין לי בעייה עם זה נהפוך הוא אני שמחה), שמעתי שזה לא בריא שאני ממשיכה להיניק. שאלתי היא האם זה מסוכן לעובר או לי כאשר אני ממשיכה להניק את בתי? רצוי לציין שבתי מחוברת להנקה ולא מוכנה לוותר. אני בשבוע 11 להריוני
שלום לך, במידה והריון תקין ואין התוויות נגד מבחינת רופא נשים מותר להניק אפילו עד הלידה! ואז להמשיך את שניהם! בברכה אווה