בקבוק עם חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חודש+. אני אמורה לחזור לעבודה בתום חופשת הלידה וברצוני לשאוב חלב. אינני מעוניינת שבתי תקבל תמ"ל כולשהו.. הבנתי שבקבוק מגדיל לתינוקות את קבולת הקיבה.. האם בקבוק של מדלה אכן עדיף על פני בקבוק אחר? או שבעצם נתינת הבקבוק אני גורמת לנזק כולשהוא? ואיך אוכל להגביר את תפוקת החלב כך שאוכל גם להניק וגם לשאוב?? לתשובתך אודה!
היי לאה, א) כמובן עדיף הנקה - אבל כל בקבוק למעשה אותו הדבר. הפיטמה של מדלה יותר איטית כביכול אבל לא מושלם. העיקר הוא לתת את הבקבוק בצורה הדומה ליניקה - כמה שלוקים ואחר כך להניח - לא להחזיק את הבקבוק כלפי מעלה. לחכות לסימנים שהתינוק גמר את הכמות בפה לפני ששוב מוסיפים לתת לו. ב) לגבי הכמות של החלב. אם את דואגת לשאוב בצורה סדירה - כל כמה שעות ואם את לא יכולה בעבודה כמה שאיבות אז בבית אפשר - מתי שיזדמן לך. כתבתי ספרון שלם עם עדי יותם עוד יועצת על חזרה לעבודה והמשך ההנקה - ניתן לזמין יש שם כל מיי טיפים והדרכה על איך לנהל את ההנקה כשחוזרים לעבודה או לימודים. 03-6472411. בברכה אלן