תינוק מתפטל לאחר הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תינוק בן שבועיים בימים האחרונים לאחר ההנקה הוא לא נינוח ומתפטל לאחר ההנקה , בזמן ההנקה הוא רגוע ויונק , האם יש סיבה לכך והאם מדובר בגזים ? ואם כן כיצד ניתן להקל?
היי מאיה, קשה לדעת בדיוק ממה סובל. האם קיבל תמ"ל בשבועיים האלה? אפילו בקבוק אחד יכול לשבש לו את המעיים למשך כמה שבועות. אם לא קיבל אף בקבוק וגם לא בבית יולדות - אז אולי באמת זה כבר גזים. אין הרבה מה לעשות. רק להחזיק אותו בצורה אנכית ולחבק אותו. אם זה קורה למספר שעות משך היום אז כנרא שזה גזים. אם קורה כל היום וליל אז כדאי ללכת לרופא לפסול כל בעייה רפואית ואז לקבוע עם יועצת הנקה מוסכמת IBCLC . ניתן למצוא באתר של האיגוד של היועצות: www.iaclc.org.il בברכה אלן