כאבי גרון וצינון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן. האם מותר להניק כשחולים? והאם מותר להניק כשלוקחים אנטיביוטיקה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי מורן, כן, תמיד עדיף להיניק מאשר לא להיניק. ההשלכות של חוסר הנקה הן רבות לכן יותר טוב לתינוק להמשיך את הכלכלה שהוא רגיל אליה. וכמובן חלב אם עם קצת תרופה תמיד (אלא אם יש איסור לגבי תרופה מסויימת) יותר בריא מכל תמ"ל. רוב האנטיביוטיקות בטוחות אם ההנקה. אבל יש לבדוק עם הרופא - או באחד המרכזים למדיע על תרופות. 1. אסף הרופא: 08-977-9309 2. בילינסון" 03-937-6911 רפואה שלמה!! אלן