תינוק אוכל כל שעה קצת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תינוק בן 6 שבועות יונק עם שילוב תמל אוכל כול שעה קצת משהו בסביבות 60-50 מ"ל ,איך הוא יכול לאכול יותר מסודר?
היי לירז, קשה לדעת מה בדיוק קורה כי את מוסיפה תמ"ל. אם היית רק מיניקה והוא עולה יפה במשקל אז הייתי חושדת או בתנוחה לקוייה או בלשון קשורה. אבל היות ואת מוסיפה אז אנני יכולה להגיד מה מצב התפוקה שלך. אם חסר לך זה בדרך כלל בגלל התמל ולא סיבה אחרת. אם הוא אוכל כל שעה אולי אין לך מספיק בגלל התוספת שאת נותנת. את צריכה לראות אם הוא אוכל מספיק אפילו כל שעה כדי לעלות 200 גרם לשבוע בממוצע. אם לא צריכים באמת לבחון את פעילות הלשון. יועצת הנקה מוסמכת מנוסה IBCLC יכולה לעזור רבות לגלות מה בדיוק קורה. ניתן למצוא באתר של איגוד היועצות: www.iaclc.org.il בהצלחה אלן