הפסקת שאיבת חלב

דיון מתוך פורום  הנקה

18/04/2013 | 18:12 | מאת: לוטם

שלום, לפני3 ימים ילדתי תינוק, רצית להתחיל להניק אך מצאו לו לשון קשורה. בנתיים קבענו תור לרופא פה ולסת כדי לפתור את הבעיה וכדי שכן אוכל להניק. בנתיים אני עושה שאיבות חלב, החלטתי שברצוני להפסיק את השאיבות. כיצד עלי לעשות זאת על מנת שלא אסבול מגודש? להפסיק מיד או להוריד לאט לאט כמות שאיבות? אודה לכן אם תוכלו לייעץ לי.

לקריאה נוספת והעמקה
19/04/2013 | 09:54 | מאת: אלן שיין

היי לוטם, לא הבנתי כל כך = האם הוא כבר עבר את ההתרה? אם לא אז כדאי לך להמשיך לשאוב עד הפרוצדורה אחרת יפגע תפוקת החלב. זה דבר זמני ביותר - עד התור - ואם בכלל את רוצה להיניק אז תנסי להחזיק מעמד לפחות עד אחרי ההתרה. אז ברגע שהוא יתחיל לינוק לא תצטרכי לשאוב. אם בכל זאת את מחליטה לוותר - אז עשי זאת בצורה הדרגתית ביותר. עד שאת לא מרגישה בכלל כאב. ככל שאת מפחיתה כל פעם את הכמות של השאיבות אז יפחת כמות החלב. עליך לקבוע תור עם אחד הרופאים המתמצאים בלשון קשורה. לא כל רופא - גם לסת ופה מכיר או בקיא בנושא. אם היית בקשר עם יועצת הנקה מוסמכת אז היא בוודאי תדע לאן להפנות אותך. איפה את גרה? אחרי אבחון יש ללכת ישר לרופאים אלה שכן מתמצאים כי רופא אחר אולי ידחה או יגיד שזה לא אמור להפריע בהנקה. אנחנו יודעות אחרת. יועצת הנקה מוסמכת אפשר למצוא באתר של איגוד היועצות: www.iaclc.org.il בברכה אלן

19/04/2013 | 17:22 | מאת: לוטם

לאלן שלום, אז ככה, הוא עדיין לא עבר את ההתרה, אני מקווה שביום ראשון יעשו זאת.קבעתי תור אצל מומחה פה ולסת. אני כן ממשיכה בניים בשאיבות ויש לי בעיה חדשה, השדיים מאוד כואבות לי, הם מאוד גדלו והם כרגע שתיהן אדומות. מה הסיבה? ואיך אני יכולה לטפל בזה? תודב רבה על המענה.

מנהל פורום הנקה