חלב אם שחומם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חלב אם שהיה במקרר (במקום פנימי) 7 ימים וחיממתי אותו (כי חשבתי שהילד מתעורר) האם אני יכולה להשאיר אותו לכמה שעות נוספות עד שהילד יתעורר ? עוד שעתיים / שלוש מזמן החימום ?
היי הילה. בפורומים לא מקבלים תשובות תמיד מיידית - מקוה שמצאת תשובה לשאלה או שכבר נתת את החלב!! בכל אופן בכללי אין ממש חוקים. 7 ימים זה הרבה זמן במקרר אבל זה לא אומר שהחלב לא טוב. ועוד להשאיר את החלב בסימן שאלה כבר - עוד כמה שעות? מי יודע. זה באמת גבולי - אני הייתי זורקת. אבל צריכים להריח ואפילו לטעום כדי לוודא שזה לא ממש מקולקל - עם התינוקות - ברגע שיש ספק כדאי לזרוק - עם כל הכאב של חלב אם שנשפך!! בברכה אלן