הנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן, בתי בת שבעה שבועות החלה לישון שש שעות בלילה, האם עלי לשאוב כל שלוש שעות כי לא לפגוע בתפוקת החלב? תודה
היי דניה, לא - אין צורך. את לא רוצה לייצור יותר ממה שהיא צריכה. לכן עדיף שהגוף יתרגל לכמות שהיא באמת צורכת. אם את מתעוררת עם גודש וכאבים אפשר לשאות קצת עד הקלה. אולי תרצי לרכוש את הספרון שלנו - בו הכל מה שרצוי לדעת כדי להצליח בהנקה - "הנקה,להעניק מהרגע הראשון" 03-6472411. עוזר לסנן דעות סותרות ומבוסס על ממצאים מדעיים. בברכה אלן