גלד בפטמה מנשיכה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 9 חודשים נשכה את הפטמה במהלך ההנקה וכעת אני סובלת משני חתכים קטנים שכעת מגלידים (גלד צהוב?!?). כבר יומיים שאני מניקה רק בשד אחד... מה עליי לעשות שלא יווצר לי גודש? כששאבתי המצב החמיר!
היי עדי, תינוקות שאוכלים לא נושכים. רק אחרי ששבעו אז מתחילים לשחק. רצוי להקדים אותה ולא לתת לה וכמובן להגיד לה שזה מכאיב. ברגע שהיא מסיימת אז יש להפסיק את ההנקה. מרגישים מתי שמתחילים לאכול בקצב יותר איטי. בכל אופן אם היא תינק כמו שצריך זה לא יכאב אבל את צריכה לדאוג על תנוחה טובה והצמדה אחרת היא תלחץ על הפצע. קצה הפיטמה אמורה להיות ממש אחורה בתוך חלל הפה ולא בין החניכיים. לכן אולי יצבט בשנייה הראשונה אבל עדיף טיפה של כאב ולא לשאוב אם זה יותר גרוע וכמובן את רוצה למנוע גודש. וזה על ידי התרוקנות השד. בהצלחה אלן