דלקת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי דלקת בשד כבר שלושה ארבעה שבועות, בהתחלה ראיתי כתם אדום ולא ייחסתי לו חשיבות, אחרי כשבועיים שלושה התחיל לכאוב והבחנתי שיש מתחת גוש קשה כמו אבן, ביררתי והסתבר שזאת דלקת. מאז אני מטפלת בקומפרסים, מסז' עם מים חמים במקלחת ועיסוי בכל שאיבה והנקה, גם לקחתי תרופה הומיאופתית. יש שיפור אך הוא מאוד איטי. הגוש הקשה כבר יותר עמוק בתוך השד, כי החלק החיצוני נהיה רך, אבל עדיין יש גוש קשה גדול, ואני כבר שבוע מטפלת. האם זה תקין שלקח כל כך הרבה זמן? תודה, נגה.
היי נגה. למעשה את לא טיפלת בזה בהתחלה לכן זה לוקח הרבה זמן כנראה. בלי לראות אז קשה לי להתיחס לדבריך. אבל אם זה לא עובר יש לפנות לכירורג שד לשלול כל דבר חריג. בברכה אלן
תודה רבה. זה כבר חלף ברובו אך עדיין יש גוש קשה קטן.